Budak 8 tahun berkahwin dengan wanita berumur 61 tahun

March 11, 2013


Assalamualaikum,

Kemain panjang lagi tajuk. Tak tahu nak ringkaskan macam mana.
FD sendiri terkejut baca title tu.




Entah betul entah tidak. Tapi kalau dah jodoh, nak buat macam mana lagi, kan? :)

SUMBER

You Might Also Like

13 comments

  1. tudiah ! dahsyat ar . bdak sekolah kawin ngan warga emas . camtuh ar lebih kurangg >.<

    ReplyDelete
  2. biaq betikk? terkezut akak..hee..hmm dah laa jodoh, nk bwat mcm mn kan :) Jodohkan rahsia Allah..

    ReplyDelete
  3. Tak percaya pun ada lahhhh . macam2 lahh zaman skrg ni ==' ingtkan yang 8 tahun tuu girl tapi sebaliknyeeee . kakakaka hmm , jdoh :)

    ReplyDelete
  4. Biar betullllll? ;) hee. Macam anak dengan Ibu. & macam anak dengan nenek! hahaha ;)

    ReplyDelete
  5. haha . dah jodoh dorang . nak buat camne lagi , kan ? :)

    ReplyDelete
  6. haha..biar btol..da jodoh nk buat cmne kan :D

    ReplyDelete
  7. Betul ke ni..macam cucu dan nenek

    ReplyDelete
  8. rasanya ada baca kt paper semlm kot. mcm2 kan

    ReplyDelete
  9. HAHA ini lah yg dikatakan..... Jodoh ._. HAHAHA xD

    ReplyDelete