Budak 8 tahun berkahwin dengan wanita berumur 61 tahun


Assalamualaikum,

Kemain panjang lagi tajuk. Tak tahu nak ringkaskan macam mana.
FD sendiri terkejut baca title tu.




Entah betul entah tidak. Tapi kalau dah jodoh, nak buat macam mana lagi, kan? :)

SUMBER

Comments

Aina Sofea said…
tudiah ! dahsyat ar . bdak sekolah kawin ngan warga emas . camtuh ar lebih kurangg >.<
Shakirah Rosli said…
dh baligh ke bdak tu.. --'
biaq betikk? terkezut akak..hee..hmm dah laa jodoh, nk bwat mcm mn kan :) Jodohkan rahsia Allah..
I am syerahh said…
Tak percaya pun ada lahhhh . macam2 lahh zaman skrg ni ==' ingtkan yang 8 tahun tuu girl tapi sebaliknyeeee . kakakaka hmm , jdoh :)
Sally Yatiey said…
Biar betullllll? ;) hee. Macam anak dengan Ibu. & macam anak dengan nenek! hahaha ;)
Cik Fie said…
haha . dah jodoh dorang . nak buat camne lagi , kan ? :)
Anis Zainudin said…
haha..biar btol..da jodoh nk buat cmne kan :D
syafika atilia said…
muke dyorg masam jekkk
Nieyxzha Hassan said…
Betul ke ni..macam cucu dan nenek
combi said…
tu pon leyh jd.......
Sue-Rya Qistina said…
rasanya ada baca kt paper semlm kot. mcm2 kan
Aisha Fauzi said…
HAHA ini lah yg dikatakan..... Jodoh ._. HAHAHA xD

Popular posts from this blog

Review: PinkBoxCereal x Hermosa Collection

Giveaway by Fatin Diana

Safi Balqis OxyWhite