Tarikh tutup pendaftaran BL1M dilanjutkan

February 28, 2013


Assalamualaikum,

Tarikh tutup pendaftaran BL1M dilanjutkan sehingga 1 March 2013.

Objektif
  • Menggalakkan pemilikan lesen pemanduan yang SAH.
  • Membantu BELIA yang amat memerlukan lesen tetapi kurang mampu.
  • Menggalakkan pendidikan tentang undang-undang jalan raya serta membina etika pemanduan berhemat.
  • Merealisasikan hasrat kerajaan untuk mencapai kadar kemalangan jalan raya yang minimum.
  • Memberi lesen kepada penunggang motosikal dengan kadar murah diakhir kursus pemanduan mereka.



FD baru je daftar BL1M minggu lepas. Sekarang ni tengah tunggu proses penempatan institut memandu. Harap-harap ada lah dekat-dekat area sini. Tak jauh mana. Eh korang dah daftar? Murah je tau. RM199 sahaja ^^

Yang takde lesen motor tu, daftar cepat-cepat sementara harga murah ni :D
Klik link bawah:
http://bl1m.my/

BR1M tak dapat, BL1M pun boleh lah ^^

You Might Also Like

10 comments

  1. sehari sebelum benda ni diumumkan . aina dah pergi daftar lesen motor ;( menyesalll !

    ReplyDelete
  2. @Sally Yatiey; boleh bagi peluang kepada yg lain, kan? :D

    ReplyDelete
  3. eh2 . FD pon daftar ea ? sama laa . tp akak yg uruskan semua . hehe

    ReplyDelete