Tarikh tutup pendaftaran BL1M dilanjutkan


Assalamualaikum,

Tarikh tutup pendaftaran BL1M dilanjutkan sehingga 1 March 2013.

Objektif
  • Menggalakkan pemilikan lesen pemanduan yang SAH.
  • Membantu BELIA yang amat memerlukan lesen tetapi kurang mampu.
  • Menggalakkan pendidikan tentang undang-undang jalan raya serta membina etika pemanduan berhemat.
  • Merealisasikan hasrat kerajaan untuk mencapai kadar kemalangan jalan raya yang minimum.
  • Memberi lesen kepada penunggang motosikal dengan kadar murah diakhir kursus pemanduan mereka.



FD baru je daftar BL1M minggu lepas. Sekarang ni tengah tunggu proses penempatan institut memandu. Harap-harap ada lah dekat-dekat area sini. Tak jauh mana. Eh korang dah daftar? Murah je tau. RM199 sahaja ^^

Yang takde lesen motor tu, daftar cepat-cepat sementara harga murah ni :D
Klik link bawah:
http://bl1m.my/

BR1M tak dapat, BL1M pun boleh lah ^^

Comments

Aina Areen said…
sehari sebelum benda ni diumumkan . aina dah pergi daftar lesen motor ;( menyesalll !
deno said…
deno belum ada lesen..
Dianaa said…
@deno; jom kita pi sama2 nak? :D
Sally Yatiey said…
Baguslah kalau dipanjangkan ^_^
Dianaa said…
@Sally Yatiey; boleh bagi peluang kepada yg lain, kan? :D
Aliyaa said…
bagusnya... :)
eh2 . FD pon daftar ea ? sama laa . tp akak yg uruskan semua . hehe
Dianaa said…
@✿ Hasnie Adda ✿; FD pula ayah yang uruskan, hehe :D

Popular posts from this blog

Review: PinkBoxCereal x Hermosa Collection

Giveaway by Fatin Diana

Safi Balqis OxyWhite