IKLAN

Nieyxzha dot com

February 20, 2013


**STICKY POST 48 HOUR**

Assalamualaikum,


Kak Nieyxzha seorang ibu dan blogger separuh masa, rasanya lah. Hehe :D
FD cari information tentang kak Nieyxzha, tapi tak jumpa :/
Kak Nieyxzha ada dua orang anak perempuan tau!
Nama anak kak Nieyxzha yang sulung Nur Rania Husna dan anak kedua pula namanya Nur Raisya Hana. Comel oh nama anak kak Nieyxzha ^^ bukan setakat nama, anaknya pun comel juga :D

Selain tu, kak Nieyxzha ada ambik tempahan doodle tau. Hasil tangan kak Nieyxzha boleh tahan. Jom tengok doodle yang kak Nieyxzha pernah buat ^^


Doodle muka sahaja : RM 5 each


Doodle FULL body : RM 10 each


Banner blog / blogshop / business (based on design) : minimum RM10



watermark simple (no doodle) : RM 5

Sila klik SINI untuk tengok lebih info tentang tempahan yang kak Nieyxzha ambik :)
Eh jangan lupa singgah blog kak Nieyxzha tau ^^

You Might Also Like

8 comments

  1. comelnya....klo laki ada x..hehe

    ReplyDelete
  2. cumil2! hehe..lame xsinggah sini.heppy blogging diana~

    ReplyDelete
  3. hasil tangan dia memang cantik2 kan..
    follow sini..:)

    ReplyDelete
  4. jom memeriahkan segmen ni

    http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/22th-birthday-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Baru perasan ade entry ni..hehehe..tenkiu FD♥

    ~ bila la nak jupe real life..padahal dekat je pon..huhu

    ReplyDelete