Komisyen

Komisyen PPL #3

February 21, 2013 Fatin Diana 13 Comments


Assalamualaikum,

Sebenarnya benda ni dah lama, tapi baru sekarang nak publish. Eh suka kita lah publish bila pun, kan? :D

**klik untuk lebih jelas**

Nampak berapa lama FD simpan cerita ni? 20 hari tu FD simpan. Hehe :D
FD ada join PPL Kuasa Internet.
Alhamdulillah dah dapat bayaran 1 Feb lepas.
Tak banyak mana, RM21. Tu pun dah kira okay pada FD.

Eh FD tak cerita lagi ek pasal PPL ni macam mana? Lupa pula nak buat entri. Tunggu ek :D

You Might Also Like

13 comments:

tahniah fd..sikit2 lama jadi bukit..heehe

Sharifdez said...

Tahniah. Banyak 2 cik Diana dapat. Sharifdez rm3 sahaja. Hehehe...

Cik Aida™ said...

tahniah FD :)

Dianaa said...

@Sharifdez; hehe boleh usaha lagi tu

hazwan hairy said...

nak try jga lah nnti...

tahniah!!
bkn senang nk dpt duit camtu je kan.sape nak bagi.hehehe

tahniah!!
bkn senang nk dpt duit camtu je kan.sape nak bagi.hehehe

Dianaa said...

@selipar putih; terima kasih. hehe insyaAllah, amin ^^

Dianaa said...

@Cik Aida™; terima kasih :)

Dianaa said...

@hazwan hairy; nanti FD inform bila ada PPL :D

Dianaa said...

@Sue-Rya Qistina; terima kasih. hehe tau takpe :D

Aina Areen said...

aina nak tunggu entry FD pasal PPl tuh :P

Dianaa said...

@Aina Areen; hehe tunggu eh :D