Pengguna domain dari AsiaHost?

January 26, 2013


Assalamualaikum,

**klik untuk lebih jelas**

Siapa yang guna domain dari AsiaHost? Blog korang tu tak keluar, kan? Ini ada pengumuman dari AsiaHost. Katanya ada masalah sikit tentang server DNS.
Rasanya kalau tak tukar pun takpe kot, cuma kena tunggu lama sikit je. Rasanya lah :3

Blogshop FD pun takboleh buka buat masa ni. Kalau FD rajin, FD tukar lah kot DNS tu nanti.

Cara nak tukar DNS


You Might Also Like

12 comments

  1. Nasib baik saya bukan pengguna domain tuh ... Fuhh :/

    ReplyDelete
  2. sama lah, blog sue xleh bukak :( kalau tukar DNS nanti jadi ape?? sue ni dah lah bengap bab coding..

    ReplyDelete
  3. ouh yeke patutla pon..traffik jatuh kot..

    ReplyDelete
  4. @Miss Sue; hm tak tahu lah. nanti FD try cari cara dia k? :)

    ReplyDelete
  5. sama la kita.. kalu pakai wifi sama ke... ermm tguuu je la takut salah setting plak

    ReplyDelete
  6. pasal ni rupenye. :D tapi tak reti la men menatang DNS nie. :(

    ReplyDelete
  7. susah macam ni... hmmmmm cepat2 solve prob.

    ReplyDelete
  8. mintak2 x lama sebab ramai nk masuk blog phat ni hehehe

    ReplyDelete
  9. Dah daftar, tapi masih pending, dah 4 hari begitu. Tapi invoice dah dpt exp pada thn depan.

    ReplyDelete