Hadiah dari GA by Nanie dah sampai


Assalamualaikum,

Yes, FD menang Pure Marin Collagen dari 1st Giveaway by Nanie. Akhirnya, sampai juga hadiah ni.

Orang kata collagen ni bagus, kan? Hm FD tak berapa tahu sangat tapi cousin FD ada guna collagen tu. Tengok hasil dia pun boleh tahan. FD dengan mak macam tertarik je nak guna. Banyak tu boleh tahan berapa lama pun tak tahu. Harap-harap boleh tahan dalam beberapa minggu lah sebab FD tengok 1 paket tu macam banyak je.

KHASIAT PURE MARINE COLLAGEN:
Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh.
Menguatkan tulang dan sendi.
Meningkatkan sel rawan dan otot.
Merawat penyakit gaut.
Mencegah kanser
Menurunkan tekanan darah tinggi.
Merawat Gastrik.
Anti bakteria / kulat.
Merawat Anemia.
Menurunkan kolestrol dalam tubuh.
Menyerap lebihan garam dalam tubuh (lumpuh).
Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat).
Menpercepatkan penyembuhan luka.
Menstabilkan kandungan gula dalam darah (kencing manis).
Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas.
Menberi Kekenyangan (diet).
Melancarkan sistem metabolisme.
Memulihara usus kecil (sembelit)

Itu antara info yg FD tau tentang kolagen ni.


Terima kasih Nanie dan Bodymate Collagen Juice ^^v


You Might Also Like

12 comments