Domain

Domain PERCUMA!

January 15, 2013 Fatin Diana 28 Comments


Assalamualaikum,


Siapa kat sini nak domain PERCUMA?!

Sila klik link kat bawah ni


Penganjur akan memberikan 2000 kuata secara percuma kepada mana-mana warga Malaysia yang berumur 18 sehingga 45 tahun terutama kepada blogger di Malaysia.
Korang tunggu apa lagi? Serbu cepat!!!

Maklumat Penting : domain ini hanya untuk rakyat Malaysia yang berumur 18 hingga 45 tahun sahaja. Sila isikan nama penuh seperti didalam kad pengenalan. Segala maklumat yang meragukan dan tidak menepati syarat serta tidak padan daripada maklumat dari Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) tidak akan di proses. Proses tempahan akan mengambil masa yang sedikit lama bergantung jumlah pendaftaran. Domain yang didaftar tetap akan diberi secara percuma.
Sila gunakan promotion code “belia

You Might Also Like

28 comments:

cik neto said...

mcm mana nk daftar? xfaham la :3

AnAk dEneSor said...

yeay!nak domain free gak

Dianaa said...

@cik neto; klik kat link tu. nanti FD ajar k? :)

Dianaa said...

@AnAk dEneSor; daftar cepat :D

boni kacak said...

domain lagi ye??hehehehe

hazwan hairy said...

nk cuba jga lah..dpt MY lak..haha

Dianaa said...

@boni kacak; hee :D

Dianaa said...

@hazwan hairy; haha jom2! :D

Delimasari said...

sedih - x dpt -

deno said...

apa kebaikan guna domain .my ya...?

Dianaa said...

@Delimasari; eh tak dapat?

Dianaa said...

@deno; orang kata mesra SEO :)

wah domain pecumalah..

Dianaa said...

@kinara kinatara; cepat2 register 1 :D

ada rezeki lg.. da registeer da

Dianaa said...

@◕ D Y S H A S A H H I R ◕; bagus lah dah daftar ^^

cik neto said...

nnt malam tlg ajarkan ek :D tq FD ^_^

Dianaa said...

@cik neto; okeh! ^^

betol kee ni ? berminat !

Dianaa said...

@CikPelangiSenja™; betul! cepat2 daftar. maybe sempat lagi :D

tak de pon >,< berbayar jee ?

Dianaa said...

@CikPelangiSenja™; kena masukkan kod kupon tu dulu. then baru lah dapat free :)

Kalau blogspot pun bole?

Dianaa said...

@Syarafina Zaini; mesti lah boleh ^^

macam mana nak daftar ni? xfaham.. boleh tlg ajarkan? hehe

Dianaa said...

@Syarafina Zaini; boleh je ajar :)

kamil salleh said...

Terima kasih di atas infomasi yang diberi.

@FatinDiana,

Lagi Domain Percuma.. Jom2x.. Sambar.. ^_^