Domain

Domain PERCUMA!

January 15, 2013


Assalamualaikum,


Siapa kat sini nak domain PERCUMA?!

Sila klik link kat bawah ni


Penganjur akan memberikan 2000 kuata secara percuma kepada mana-mana warga Malaysia yang berumur 18 sehingga 45 tahun terutama kepada blogger di Malaysia.
Korang tunggu apa lagi? Serbu cepat!!!

Maklumat Penting : domain ini hanya untuk rakyat Malaysia yang berumur 18 hingga 45 tahun sahaja. Sila isikan nama penuh seperti didalam kad pengenalan. Segala maklumat yang meragukan dan tidak menepati syarat serta tidak padan daripada maklumat dari Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) tidak akan di proses. Proses tempahan akan mengambil masa yang sedikit lama bergantung jumlah pendaftaran. Domain yang didaftar tetap akan diberi secara percuma.
Sila gunakan promotion code “belia

You Might Also Like

28 comments

  1. mcm mana nk daftar? xfaham la :3

    ReplyDelete
  2. @cik neto; klik kat link tu. nanti FD ajar k? :)

    ReplyDelete
  3. nk cuba jga lah..dpt MY lak..haha

    ReplyDelete
  4. apa kebaikan guna domain .my ya...?

    ReplyDelete
  5. nnt malam tlg ajarkan ek :D tq FD ^_^

    ReplyDelete
  6. @CikPelangiSenja™; betul! cepat2 daftar. maybe sempat lagi :D

    ReplyDelete
  7. @CikPelangiSenja™; kena masukkan kod kupon tu dulu. then baru lah dapat free :)

    ReplyDelete
  8. macam mana nak daftar ni? xfaham.. boleh tlg ajarkan? hehe

    ReplyDelete
  9. Terima kasih di atas infomasi yang diberi.

    ReplyDelete
  10. @FatinDiana,

    Lagi Domain Percuma.. Jom2x.. Sambar.. ^_^

    ReplyDelete