Trafik rank www.fatindiana.com dalam Alexa

by - November 16, 2012


Assalamualaikum,

Klik gambar untuk lebih jelas :)

Aku bagitau Farhan yang aku dah publish entri untuk dia.
Lepas tu Farhan kata platform untuk aku pergi lebih jauh dah ada. 
Makin bersemangat aku dalam dunia blog ^^
Farhan kata kalau UV mencanak naik, boleh tukar Nuffnang ke Innity. Erk, untuk yang ni aku tak berapa nak yakin sangat sebab UV tak berapa nak stabil buat masa ni. UV selalu 200 ke 300 lebih je. Tak pernah cecah 500 buat masa ni. Sebab tu tak berapa nak yakin sangat :)


Farhan bagi info ^^


Tiba-tiba Farhan kata Alexa dah naik sampai 8m. Terkejut! :O


Farhan ajar nak kena buat apa. Hehe, thank youu ^^


Macam tak percaya je yang rank untuk domain www.fatindiana.com ni dalam Alexa dah dalam 8 juta. Sebab 14 November haritu rank dalam Alexa cuma 12 juta. Banyak gila tuuuuuuu!
Macam tak percaya sebab domain ni baru 5 hari kot. Sekejap je rank dah boleh naik dengan cepat.

But seriously, many thanks for you guys yang sudi datang singgah kat blog ni.
Terima kasih banyak-banyak dan terima kasih juga pada Farhan sebab banyak tolong dalam blogging ni :)

You May Also Like

6 comments

  1. alexa rank akan cepat turun kalau rajin post entri... bila makin rendah, kena makin kerap post entri,,, baru alexa akan stabil,,
    kalau tak, dia naik semula...

    semangat!! ^_^

    ReplyDelete
  2. @miz ruha; thanks bg info. insyaAllah FD update blog setiap hari ^^

    ReplyDelete
  3. tahniah...teruskan berusaha...jeles dah pakai domain..

    ReplyDelete
  4. @Fendy; terima kasih. hehe. tak payah nak jeles sgt la :p

    ReplyDelete