Tips untuk side income SAYS, Blin.gd atau Churp2

by - November 14, 2012


Assalamualaikum,


Siapa ada akaun salah satu daripada 3 kat atas ni? Haa, earning tak naik ke? Slow sangat ke?
Buat masa selama setahun lebih aku jadi blogger ni, aku pernah cash out dari SAYS je. Yang lain tak pernah lagi sebab macam lambat sikit and cash out kena RM100 ke atas. Memang semput lah nak kumpul. Ye dak? Hee :D

Ada blogger minta tips macam mana nak earning naik.
Lepas tu ada blogger yang dah tolong bagi tips.


Tips tingkatkan earning SAYS, Blin.gd, atau Churp2:

  • Share kat laman sosial seperti facebook, twitter atau blog
  • Pandai buat ayat yang menarik supaya ada yang terasa nak klik link tu
  • Promote iklan yang berkenan dengan link yang korang nak share tu


Tu je lah kot yang aku buat selama ni dan ini je lah yang aku mampu share dengan korang ;)
**aku aktif dengan SAYS je. churp2 tu lambat sangat nak naik earning sebab kadang2 tiba2 je iklan tu dah habis tempoh**

You May Also Like

2 comments

  1. kdg susah jugak..

    dulu ketiga-tiganya ada..tp sekarang tgh setia pd yg satu..=)

    klik iklan lifebuoy fatin..

    ReplyDelete
  2. @fatin amalina husna; betul tu, kadang2 susah nak naik earning ni. FD pun tak guna sampai tiga. aktif says je :)

    ReplyDelete