Tak ada air!

November 26, 2012


Assalamualaikum,


Thatssotrue_9502_1335640095_large


Baru teringat yang harini 26 November, ada gangguan air kat Kuala Terengganu. Itu pun mak yang cakap. FD bukan tengok berita sangat pun.

Mak cakap haritu ada keluar kat berita, kata ada gangguan air kat Kuala Terengganu dalam beberapa hari. Erk, macam mana ni? Gelabah gila. Terus tadah air. Nasib baik sempat. Ni pun air makin sikit bila tadah. Dapat lah juga dalam 4 baldi. Tapi cukup ke? Orang dalam rumah ni semuanya 6 orang. Hoho!


BEBERAPA HARI tuuuuu. Bukannya beberapa jam. Kalau beberapa jam tu boleh terima lagi. Harap-harap tak lama la benda ni.
##baru je tengok kat internet. nasib baik takde air sampai pukul 6 petang je

You Might Also Like

9 comments

  1. huhuhuhu...kalau x der air lama sgt tentu nanti ada yg x mandi...hehehe...

    ReplyDelete
  2. @Lynn Hamzah; haha tau takpe. nasib baik bangun awal td

    ReplyDelete
  3. ingat lagi..
    kecik-kecik dulu kalau takdak air berlumba-lumba mandi telaga (",)

    ReplyDelete
  4. ingat lagi..
    kecik-kecik dulu kalau tak dak air berlumba-lumba mandi telaga (",)

    ReplyDelete
  5. @MAZLIZA ABD RAZAK; tak pernah merasa suasana macam tu :(

    ReplyDelete
  6. tak mandi la jawabnye.. Keh2.. ^_^

    ReplyDelete