SPONSOR DOMAIN

November 20, 2012


*STICKY POST*
SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK BACA ENTRI BARU

Assalamualaikum,

Farhan Ithnin
Encik Hanzs ni lah yang sudi sponsor domain yang aku pakai sekarang ni selama setahun.


Katanya nak bagi aku lebih bersemangat dalam blogging. Terima kasih Farhan :)
http://fb.me/MrHanzsCheeseCake



Dapatkan segera 7 rahsia turunkan berat badan + eBook 15 tips kuruskan badan !
▼ Download PERCUMA Di Sini ▼
http://cinta.my/RajaDiet



Tak tahu nak berniaga apa? Ini masanya untuk anda buat duit dengan bisnes produk kurus ! Dapatkan 8 teknik jual produk kuruskan badan kepada orang gemuk !
▼ Download PERCUMA Di Sini ▼
http://cinta.my/BisnesProdukKurus

You Might Also Like

17 comments

  1. wahh.....FD dpt free domain ka?? cik siti nak buat domain gak....tp tak berkesempatan lagi...maybe lagi setahun kot...hehe

    ReplyDelete
  2. cecita sikit apa yang bestnya domain

    ReplyDelete
  3. wahh..dah pkai domain skarang..
    bersemangat lg lar nk berblog kan..=)

    ReplyDelete
  4. @eimah siti; eh yeke? jom la sama2 pakai domain, hehe :D err, takde lah benda yang best cuma seronok pula bila takde blogspot.com haha xD

    ReplyDelete
  5. @fatin amalina husna; yes, memang lagi tambah bersemangat :D

    ReplyDelete
  6. tahniah!!! semoga lepas ni akan terus bersemangat waja untuk berblog tau awak!! :)

    ReplyDelete
  7. Untung lah ada orang sponsor domain. hehe.

    ReplyDelete
  8. :) semoga awak lebih bersemangat..

    ReplyDelete