Nyamuk besar!

November 08, 2012


Assalamualaikum,

sumber: peace-journalism.blogspot.com

Besar tak besar nyamuk ni? Besar, kan? Besar macam tu lah yang aku nampak haritu kat rumah ni. First time nampak nyamuk sebesar tu tau. Terkejut juga. Nampak je, tengok dulu lepas tu baru bunuh. Padan muka! Hahahaa xD


Lepas tu teringat cerita Jumanji.

Besar sangat ni oi! Memang gila lah kalau ada nyamuk besar ni kan.


Eh, tiba-tiba buat entri pasal nyamuk pula. Hahaa xD
Saje je buat entri ni sebab takde idea nak update apa.

You Might Also Like

4 comments

  1. memang besar.. kaki panjang lak tu.. nyamok gajah ke ni..

    ReplyDelete
  2. @JaSSNaNi; haha! tak tau lah nyamuk apa besar macam ni

    ReplyDelete