Keputusan UPSR 2012

November 19, 2012


Assalamualaikum,

sumber: Google


Eh eh, bukan FD punya keputusan ye. Haaa, tapi adik-adik kat luar sana. Berapa ramai agaknya yang dapat 5 A's kan? Adik FD sekarang ni kat sekolah dia, tengah ambil keputusan UPSR dia. Cousin dia pun sama, ambil keputusan UPSR. Seronok ada cousin sebaya ni. Jadi bersemangat sebab nak tengok siapa yang hebat. Hehe.
Ntah apa lah keputusan UPSR diorang berdua. Tunggu diorang balik rumah je la.

##UPDATE: ADIK FD DAPAT 4 A's! ^^ alhamdulillah. kalah FD =='
Cousin dapat 1 A
Cousin kat Penang dapat 5 A's!


FD ada cousin sebaya, tapi tak rapat sebab dia lelaki -___-

You Might Also Like

6 comments

  1. moga adik dan cousin dapat keputusan yang cemerlang la yer...

    ReplyDelete
  2. Ada dua cousin saya yang ambik keputusan UPSR . Dengar khabar , diorang dpt 5A . Syukur . Sy akn berdebar 2 tahun lagi ..

    ReplyDelete
  3. @Aina Sofea; alhamdulillah :) 2 tahun lagi? banyak masa lagi kalau nak study :) buat yg terbaik k?

    ReplyDelete
  4. Wah... Hebat adik FD dapat 4A kan

    ReplyDelete
  5. @Hazmin; tu lah. adik hebat dari kakak and abang

    ReplyDelete