Hadiah dari BBO! ^^

by - November 05, 2012


Assalamualaikum,

Tibat-tiba je dapat hadiah, menang apa? Hihi


Bulan lepas aku ada join satu contest yang dianjurkan oleh online shop BBO. Klik banner kat atas tu untuk terus ke online shop tersebut. Diorang jual barang-barang yang cool okay! (Y)


Aku join contest yang kat atas ni. Semalam last tarikh tutup sebenarnya. Ramai juga yang join. Baru tadi aku pi tengok list peserta. Mula-mula tengok tu, aku kat nombor 4. Rasa macam takde harapan je menang.

Rupa-rupanya owner online shop tu dah umumkan pemenang 6 jam yang lepas. Aku yang terlepas rupanya T______T



Cuba tengok gambar kat atas ni. Nampak tak? Nampak tak?
Alhamdulillah, rezeki bulan ni. Baru masuk bulan November, dah murah rezeki.
YEAYYYY! Aku menang! Pemenang pertama boleh pilih hadiah.



*klik gambar untuk lebih jelas*
Siap dapat kiss lagi kauuu! Hahaaa xD
THANK YOU BUSINESS BERJAYA ONLINE!


Tadaaaaaaaaaa!
Hihi. Dah dapat hadiah dah tadi dalam pukul 12 lebih. Muehehee, excited gila wehhh! :D



Tak sabar, terus buka parcel. Teheee :D

Dua-dua gambar tu guna camera webcam je. Abah bawak DSLR pergi kerja kot. So guna camera yang tak berapa clear lah -______-

Apa pun, thank you so much kepada Business Berjaya Online.
Moga dimurahkan rezeki dan dapat ramai customer! :D


You May Also Like

6 comments