FD dah pakai DOMAIN! ^^

by - November 12, 2012


Assalamualaikum,

*klik gambar untuk lebih jelas*


Tengah malam macam ni excited pula nak update blog. Lagi-lagi bila dah mula pakai domain. Haa, apa dia? Domain? Yes! Domain. Aku dah start pakai domain, harini, pada 12.11.12. Cantik lah juga tarikh ni, kan? Hihi. Seriously suka sangat-sangat bila dah pakai domain. Ni pun kira rezeki aku juga sebab ada yang sudi sponsor domain untuk aku. Alhamdulillah :')


Siapa yang sponsor? Haaa, tu kena tunggu esok ye ^^
Sebab esok aku akan buat entri khas untuk dia!


Aku bersyukur sangat-sangat sebab aku rasa bulan ni memang aku murah rezeki. Dan aku doakan penganjur giveaway yang aku menang sebelum ni akan bertambah murah rezeki diorang dunia akhirat. Hihi. Tak lupa juga kepada sponsor domain untuk blog aku. Terima kasih banyak-banyak!

You May Also Like

20 comments

  1. wahh...untung la....btw, tahniah ^^

    ReplyDelete
  2. tahniah dah pakai domain.. :)

    ReplyDelete
  3. Baguslaa dah ada domain , kita geng !! Tapi tahun depan tak tahu lg laa nk pakai ke tak domain neh , huhu .

    ReplyDelete
  4. wow..congrats tau..org tolong buat lg tu..jemput singgah di blog reena..:)

    ReplyDelete
  5. @✉ ¥ana Fauzi ✉; yeay! ada geng. hehe. lah, kenapa tahun depan tak tau pula?

    ReplyDelete
  6. @Reena Shukri; thanks, hee :D alright, nnt dtg singgah ;)

    ReplyDelete
  7. wah! bestnyeee....nak gak.hehe

    ReplyDelete
  8. Taniah :)
    visit mine back : loveasong.blogspot.com :D

    ReplyDelete