Dapat 4 A's dalam UPSR

November 19, 2012


Assalamualaikum,

Adik FD yang berisi tu, hahaa xD

Nampak tak muka dia yang kemain excited dapat 4A's dalam UPSR tu? Haaa, nampak sangat kan?
Mak cakap yang cikgu sekolah tu kata yang sekolah diorang ada peningkatan. Makin ramai budak yang dapat straight A's dalam UPSR. Alhamdulillah :)

Adik FD tu memang belajar betul-betul. Rajin. Tak macam kakak dan abang dia. Hahahaa xD


You Might Also Like

8 comments

  1. Ehh, muka sepesen laa.. HAHA. Tahniah cakap kat Adik akak :)

    ReplyDelete
  2. @amy fendi; tau takpe. haha xD kk, terima kasih ye :)

    ReplyDelete
  3. tahniah...gtaw adik nti dpt adiah..hehe

    ReplyDelete
  4. @piko ija; terima kasih dia kata. amboi, piko nak bagi hadiah ke? :p

    ReplyDelete
  5. tahniah buat adik FD..boleh terus berusaha..=)

    ReplyDelete