Rezeki dari giveaway QCEY

by - November 15, 2012


Assalamualaikum,
4 hari lepas terima komen kat ENTRI NI.


Tiba-tiba ada ucapan tahniah pada aku. Terkejut. Tunggu apa lagi? Aku pun terus buka link yang QCEY bagi tu. Tapi sebelum tu pi check senarai dulu. Nak tengok nombor berapa dalam list.





Aku punya nombor 44.
Settle, pi terjah pemenang pula.



YEAYYYYY! Random.org pilih nombor aku. Suka suka sukaa! Makin sayang kat random.org ni tau. Hahaha xD menang header + doodle. Suka gila dengan doodle! Selalu tengok-tengok je doodle orang sebab tak mampu nak tempah. Sekarang ni aku dapat DOODLE FREE! Sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat-sangat! And tak lupa juga kepada QCEY sebab anjurkan giveaway ni.


Btw, dah hantar details. Sebab pihak QCEY inform kalau lewat 2 hari, diorang akan buat cabutan lain. Phewww! Nasib baik sempat. Belum 24 jam lagi pun. Ngehehee :D

Dan harini, QCEY dah reply email serta attach file header.

Dah dapat header + doodle. YEAY! Nak tengok tak? Comel! ^^



Bulat je doodle ni, comel! ^^ suka gila!


Terima kasih kat QSEY :)
And maaf kalau menyusahkan sebab minta tukar url kat header, hehe :3

You May Also Like

4 comments