Hadiah

Menang giveaway dalam group FB! :)

August 08, 2012


Assalamualaikum,
Ni cerita bulan lepas, tapi baru sekarang nak publish. Heee :D

ary nie shafri nak buat 1 segemn fb
hadiah menarik menanti andacuma
anda perlu menjawab 3 soalan mudah

soalan nya
1.apakah nama blog sya?
2.berapakah umur sya?
3.berapakah follower blog sya?

syrat2 penyertaan ;
like page ni
FashionBurnout?ref=ts


Hotz-Mumma-My-Blog-mY-STORY-My-

Life/308528355833921
follow blog ni


www.azrulin.blogspot.com/
letakakn jawapan anda di bwh ni
 ·  ·  · 29 July at 14:43




Nampak tak? Nampak tak? Hihi! Dapat mustache necklace tauu. Comel je necklace ni sebab kecik. Kecik sangat-sangat! :3

Masa bangun pagi tadi, tiba-tiba mak dengan abah cakap "Tin, ada barang ang sampai. Ang beli barang online lagi ke?". Aku dah buat muka pelik sebab tengok sampul kecik je. Aku tak tunggu sampul kecik ni. Aku tunggu bungkusan je. Buka je sampul, ada necklace ni. Lepas tu baru teringat yang aku ada join segmen dalam group facebook. Mak dengan abah tanya lagi, "beli ke?". Aku kata la tak. Mak dengan abah pelik, dah tu tak kan dapat? Aku cakap "dapat", lepas tu sengih-sengih. Hahaa.

Masa PM Shafri, dia kata aku menang mustache necklace. Lepas tu tiba-tiba aku menang brooch pula, dua pula tu. Means ada 3 barang la, kan? Heee :D sekarang baru dapat necklace. Brooch ntah bila pula. Tak sabar k. Hihi :D


Thanks Shafri sebab anjur segmen tu ;)

You Might Also Like

6 comments