Friday, 24 August 2012

Lens murah merosakkan mata


Assalamualaikum,

Tak berbaloi nak cantik

Nak bergaya masa hari Raya musnah bila mata bengkak dan penglihatan jadi kabur lepas pakai contact lens tu. Kesian Nabila tu. Tapi tu la, salah dia sendiri juga. Nak bergaya pun tak payah la nak jimat sangat. Tak semestinya barang murah tu elok. Aku rasa lens paling mahal pun RM30 ke atas kot. Lepas ni tak payah nak bangga sangat la kalau pakai lens. Konon mata tu cantik sangat. Tak pakai lens lagi cantik kot ;)


Nota FD : aku dari dulu teringin sangat nak pakai lens, tapi tak berani sebab takut sakit mata. lepas keluar je berita ni, memang aku tak kan berangan la nak pakai lens. tapi bila fikir balik, berdosa la pakai lens ni. aku ada baca kat satu artikel ni, hukum-hukum memakai lens kalau tak silap aku. kalau aku jumpa, aku share dengan korang k? ;)



No comments: