My Giveaway/Segmen

Giveaway "Saya Nak Duit Raya"

August 13, 2012


*TUTUP!*

Tepat pukul 8 malam, bermula la giveaway yang kedua ni. Hihi :D


Giveaway ni takde apa-apa syarat pun. Memang senang untuk korang join giveaway ni. Giveaway ni takde syarat sebab D terfikir dan terus nak buat. Nak join? Jom ikut step kat bawah ni ;)


Cara-cara penyertaan:
  1. Follow blog Diana's ♥ dan like page Fatin Diana*WAJIB!*
  2. Buat satu entry tentang giveaway ni yang berajuk "Saya Nak Duit Raya dari Fatin Diana" dan tepek banner kat atas dalam entry tu.
  3. Hantarkan link entry tersebut kat ruangan komen dalam post ni.

Hadiah-hadiah:
  • Duit raya / topup RM5 x 3 blogger yang bertuah
  • Duit raya / topup RM10 x 1 blogger - untuk top referral

Senang je, kan? Tunggu apa lagi? Jom join cepat!
*NOTE: Kalau korang dapat duit raya, tapi tak ikut step dengan betul. Memang sayang la sebab korang tak kan dapat duit raya tu. :/


Senarai Peserta
  1. http://lolitaberry.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  2. http://www.syuhadasalleh.my/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  3. http://haifanadia.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  4. http://kisahamrara.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  5. http://asmabluppy.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  6. http://kisahsinenot22.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  7. http://faralalalala.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html
  8. http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  9. http://myzamichiko.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  10. http://faratasyadiary.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  11. http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  12. http://girlz-story.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diyana.html
  13. http://cekeletduaposenseketul.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  14. http://eimah2328.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  15. http://alhafiez.com/giveaway-saya-nak-duit-raya/
  16. http://haryatifaizal.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  17. http://wanieysqaliefsuka-ga-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  18. http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  19. http://liyaabloggies.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  20. http://mia-udax.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  21. http://queenroszaliza.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  22. http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html
  23. http://pinkitusweet.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  24. http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  25. http://lurun-niaraf.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  26. http://rara-zura.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  27. http://eyqaloving.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  28. http://leyacasandra.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  29. http://citerwana.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  30. http://chocofluxuryga.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  31. http://cherieteralala.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  32. http://meheartyouuuuu.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  33. http://eika-junho.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  34. http://vanilacoklatpeace.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  35. http://doodlemerah92.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html
  36. http://nickanieys.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  37. http://chocolatelove196.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  38. http://akudanhatidia.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  39. http://mujadafewa.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  40. http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  41. http://iddreams-reams.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  42. http://theqas.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  43. http://lelakiini89.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  44. http://akmanakmenang.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  45. http://ceritaladiespurplegc.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-1382012.html
  46. http://sayangsyeeda.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  47. http://mrsbullat.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  48. http://cahayacintasejatii.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana_8.html
  49. http://tempedansambalkicap.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  50. http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html
  51. http://nanamrul-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  52. http://tudungdotnet.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  53. http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  54. http://sukemainmain.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  55. http://mcdonalducks.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  56. http://loveprettydinda.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  57. http://anakdenesor.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  58. http://uaredifferent.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  59. http://dairisally.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-by-fatin.html
  60. http://izzahismailsukamenanghadiah.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  61. http://babythatsmine.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  62. http://havealolipop.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana
  63. http://foolishlovevictim.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  64. http://nono-hakuren.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  65. http://supernaddyss.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  66. http://contestdanganellythestrange1993.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  67. http://nurfarahfadzil.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  68. http://coretangirlblog.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

DUE DATE: 13 August 2012 / TIME : 10.00 p.m.
*kalau penyertaan kurang dari 20 orang, GA akan dibatalkan*

You Might Also Like

74 comments

  1. http://lolitaberry.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    join GA ney :D

    ReplyDelete
  2. salam..

    syu dah join..

    http://www.syuhadasalleh.my/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    tQ

    ReplyDelete
  3. salam,dya join.. =)

    http://haifanadia.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  4. salam tiera join..semoga murah rezeki tiera,,,amin

    http://kisahamrara.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  5. salam tiera join..semoga murah rezeki tiera,,,amin

    http://kisahamrara.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  6. joined!!

    http://asmabluppy.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  7. nenot join :)

    id fb :mizz lina
    http://kisahsinenot22.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  8. fara join :))
    http://faralalalala.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html

    fb ; Fa Ra **dah lame like

    ReplyDelete
  9. Join sini.. (:

    http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    Nak jemput join GA sini sekali..(:
    http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/07/exclusive-ramadhan-giveaway-by-kiera.html

    ReplyDelete
  10. myza join :)

    http://myzamichiko.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  11. Bismillah

    http://faratasyadiary.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  12. Shawal join..

    http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    harap menang.. amin.. :)

    ReplyDelete
  13. Done follow all your rules http://girlz-story.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diyana.html :D

    ReplyDelete
  14. http://cekeletduaposenseketul.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    Joined :)

    ReplyDelete
  15. cik siti join....http://eimah2328.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  16. Seperti biasa,Apeach join.heheh.

    http://alhafiez.com/giveaway-saya-nak-duit-raya/

    ReplyDelete
  17. salam...

    sy join!

    http://haryatifaizal.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  18. akak join dan follow sini :)

    http://wanieysqaliefsuka-ga-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  19. http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  20. http://liyaabloggies.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  21. Join !!
    http://mia-udax.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  22. SALAM

    QUEENPINK JOIN

    http://queenroszaliza.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  23. Salam..join jugak (:

    http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html

    ReplyDelete
  24. join ^^

    http://pinkitusweet.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  25. http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    join ~ nak duit raya xD tsk tskk

    ReplyDelete
  26. http://lurun-niaraf.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  27. salam :)

    cik buaya join

    http://ftndiana.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  28. Join2...

    http://eyqaloving.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  29. saya dah join.
    http://leyacasandra.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  30. saya join !

    http://citerwana.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  31. http://chocofluxuryga.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    -join ye-

    ReplyDelete
  32. salam Ramadhan , yana join yer :)

    http://cherieteralala.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  33. Saya join cung :)

    http://meheartyouuuuu.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    Good luck :*

    ReplyDelete
  34. salam Nuzul Quran. sy dh join GA ni hehehehe :D

    http://eika-junho.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  35. sy join

    http://vanilacoklatpeace.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  36. sudah join,harap-harap la menang...harap sngt bgila saya menang,saya kalau join memang xpernh menang pon

    http://doodlemerah92.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html

    ReplyDelete
  37. salam..
    join...
    http://ftndiana.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  38. join..
    tadi silap send...

    http://nickanieys.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  39. Bismillahirrahmanirrahim:)

    Join...:)
    http://chocolatelove196.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  40. join :)

    http://akudanhatidia.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  41. http://mujadafewa.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  42. http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    join :) selamat berpuasa!!

    ReplyDelete
  43. saya join.. yeah-yeah~

    http://iddreams-reams.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  44. hi,dik..completed all steps required :)
    check kt cni :)
    http://theqas.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
    jmput follow kmbali,ye :))

    ReplyDelete
  45. http://lelakiini89.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  46. Salam Ramadhan..akak join sama.Moga2 ade tuah dan rezeki untuk menang hadiah. Aminn

    http://akmanakmenang.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  47. nur join
    http://ceritaladiespurplegc.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-1382012.html

    ReplyDelete
  48. syeeda join

    http://sayangsyeeda.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  49. salam,,nak join gak..

    http://mrsbullat.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  50. Join jugak.. heheh

    http://cahayacintasejatii.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana_8.html

    ReplyDelete
  51. nk join jugak :D

    http://tempedansambalkicap.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  52. salam .Join

    http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html

    ID:azatiesayang
    ID FB:kak yang

    Terima kasih

    ReplyDelete
  53. http://nanamrul-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  54. Saya join http://tudungdotnet.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  55. nak join jugak..

    http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    TQ

    ReplyDelete
  56. saya join:D
    http://sukemainmain.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  57. http://mcdonalducks.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  58. saya follow & join..

    http://loveprettydinda.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  59. Dear i mau jugak
    http://anakdenesor.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  60. NuRuL join sini..:D

    http://uaredifferent.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  61. dah join http://dairisally.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-by-fatin.html

    ReplyDelete
  62. http://izzahismailsukamenanghadiah.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  63. joining ur awesome giveaway :)

    wish me luck and hope ada rezeki menang duit raya! hehe

    http://babythatsmine.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  64. joining ^O^ doakan menang ye :D

    http://havealolipop.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  65. saya join

    http://foolishlovevictim.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  66. http://nono-hakuren.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

    ReplyDelete
  67. ok . da juin sini :)

    http://supernaddyss.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  68. http://contestdanganellythestrange1993.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  69. joined :)

    http://nurfarahfadzil.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete
  70. join...http://coretangirlblog.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

    ReplyDelete