Monday, 13 August 2012

Giveaway "Saya Nak Duit Raya"


*TUTUP!*

Tepat pukul 8 malam, bermula la giveaway yang kedua ni. Hihi :D


Giveaway ni takde apa-apa syarat pun. Memang senang untuk korang join giveaway ni. Giveaway ni takde syarat sebab D terfikir dan terus nak buat. Nak join? Jom ikut step kat bawah ni ;)


Cara-cara penyertaan:
  1. Follow blog Diana's ♥ dan like page Fatin Diana*WAJIB!*
  2. Buat satu entry tentang giveaway ni yang berajuk "Saya Nak Duit Raya dari Fatin Diana" dan tepek banner kat atas dalam entry tu.
  3. Hantarkan link entry tersebut kat ruangan komen dalam post ni.

Hadiah-hadiah:
  • Duit raya / topup RM5 x 3 blogger yang bertuah
  • Duit raya / topup RM10 x 1 blogger - untuk top referral

Senang je, kan? Tunggu apa lagi? Jom join cepat!
*NOTE: Kalau korang dapat duit raya, tapi tak ikut step dengan betul. Memang sayang la sebab korang tak kan dapat duit raya tu. :/


Senarai Peserta
  1. http://lolitaberry.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  2. http://www.syuhadasalleh.my/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  3. http://haifanadia.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  4. http://kisahamrara.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  5. http://asmabluppy.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  6. http://kisahsinenot22.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  7. http://faralalalala.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html
  8. http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  9. http://myzamichiko.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  10. http://faratasyadiary.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  11. http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  12. http://girlz-story.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diyana.html
  13. http://cekeletduaposenseketul.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  14. http://eimah2328.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  15. http://alhafiez.com/giveaway-saya-nak-duit-raya/
  16. http://haryatifaizal.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  17. http://wanieysqaliefsuka-ga-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  18. http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  19. http://liyaabloggies.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  20. http://mia-udax.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  21. http://queenroszaliza.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  22. http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html
  23. http://pinkitusweet.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  24. http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  25. http://lurun-niaraf.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  26. http://rara-zura.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  27. http://eyqaloving.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  28. http://leyacasandra.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  29. http://citerwana.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  30. http://chocofluxuryga.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  31. http://cherieteralala.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  32. http://meheartyouuuuu.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  33. http://eika-junho.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  34. http://vanilacoklatpeace.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  35. http://doodlemerah92.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html
  36. http://nickanieys.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  37. http://chocolatelove196.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  38. http://akudanhatidia.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  39. http://mujadafewa.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  40. http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  41. http://iddreams-reams.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  42. http://theqas.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  43. http://lelakiini89.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  44. http://akmanakmenang.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  45. http://ceritaladiespurplegc.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-1382012.html
  46. http://sayangsyeeda.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  47. http://mrsbullat.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  48. http://cahayacintasejatii.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana_8.html
  49. http://tempedansambalkicap.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  50. http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html
  51. http://nanamrul-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  52. http://tudungdotnet.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  53. http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  54. http://sukemainmain.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  55. http://mcdonalducks.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  56. http://loveprettydinda.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  57. http://anakdenesor.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  58. http://uaredifferent.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  59. http://dairisally.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-by-fatin.html
  60. http://izzahismailsukamenanghadiah.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  61. http://babythatsmine.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  62. http://havealolipop.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana
  63. http://foolishlovevictim.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  64. http://nono-hakuren.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
  65. http://supernaddyss.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  66. http://contestdanganellythestrange1993.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  67. http://nurfarahfadzil.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html
  68. http://coretangirlblog.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

DUE DATE: 13 August 2012 / TIME : 10.00 p.m.
*kalau penyertaan kurang dari 20 orang, GA akan dibatalkan*

74 comments:

Diela Yunyun said...

http://lolitaberry.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

join GA ney :D

SyUhAdA said...

salam..

syu dah join..

http://www.syuhadasalleh.my/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

tQ

haifa nadia said...

salam,dya join.. =)

http://haifanadia.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

tiera said...

salam tiera join..semoga murah rezeki tiera,,,amin

http://kisahamrara.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

tiera said...

salam tiera join..semoga murah rezeki tiera,,,amin

http://kisahamrara.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Cik Asma BLuppy said...

joined!!

http://asmabluppy.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

nenot said...

nenot join :)

id fb :mizz lina
http://kisahsinenot22.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

nur said...

NANTI NAK JOIN LE

XxFaraizatii2NdxX said...

fara join :))
http://faralalalala.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html

fb ; Fa Ra **dah lame like

fiqah hamed said...

Join sini.. (:

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Nak jemput join GA sini sekali..(:
http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/07/exclusive-ramadhan-giveaway-by-kiera.html

Myza Diaries said...

myza join :)

http://myzamichiko.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Fara Tasya said...

Bismillah

http://faratasyadiary.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Mohd Noor Shawal said...

Shawal join..

http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

harap menang.. amin.. :)

Nur Sherene Fazrena said...

Done follow all your rules http://girlz-story.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diyana.html :D

QilaDira ^^ said...

http://cekeletduaposenseketul.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Joined :)

eimah siti said...

cik siti join....http://eimah2328.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Apeach Blogspot said...

Seperti biasa,Apeach join.heheh.

http://alhafiez.com/giveaway-saya-nak-duit-raya/

Dianaa said...

@nur; hee, join cepat tau :D

Haryati Faizal said...

salam...

sy join!

http://haryatifaizal.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Wanieys said...

akak join dan follow sini :)

http://wanieysqaliefsuka-ga-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Nabila Medan said...

http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Yaya Hatsumi said...

http://liyaabloggies.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

mia udax comel said...

Join !!
http://mia-udax.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

QUEENPINK said...

SALAM

QUEENPINK JOIN

http://queenroszaliza.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

NURUL ◕‿◕ said...

Salam..join jugak (:

http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html

Amira Zainal said...

join ^^

http://pinkitusweet.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Princess Syazliyana said...

http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

join ~ nak duit raya xD tsk tskk

Nurul Farain :D said...

http://lurun-niaraf.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Azura @ cik buaya said...

salam :)

cik buaya join

http://ftndiana.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Eyqa Lovetta said...

Join2...

http://eyqaloving.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Amalia said...

saya dah join.
http://leyacasandra.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

wanaCHAN said...

saya join !

http://citerwana.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Wawa Choc said...

http://chocofluxuryga.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

-join ye-

yana saniey said...

salam Ramadhan , yana join yer :)

http://cherieteralala.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Puteri wan najihah said...

Saya join cung :)

http://meheartyouuuuu.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Good luck :*

zuzuBEBE said...

saya nak join bleh?

zuzuBEBE said...

salam Nuzul Quran. sy dh join GA ni hehehehe :D

http://eika-junho.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

nabila said...

sy join

http://vanilacoklatpeace.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

SUFIANA1992 said...

sudah join,harap-harap la menang...harap sngt bgila saya menang,saya kalau join memang xpernh menang pon

http://doodlemerah92.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html

Nick Anieys said...

salam..
join...
http://ftndiana.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Nick Anieys said...

join..
tadi silap send...

http://nickanieys.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Narumi hayashida said...

Bismillahirrahmanirrahim:)

Join...:)
http://chocolatelove196.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Ira Nur said...

join :)

http://akudanhatidia.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Nurmujahidah Ismail said...

http://mujadafewa.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Dianaa said...

@zuzuBEBE; bolehh :)

Joel Leslie said...

http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

join :) selamat berpuasa!!

IddReams said...

saya join.. yeah-yeah~

http://iddreams-reams.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

QA's ~ mamapapa said...

hi,dik..completed all steps required :)
check kt cni :)
http://theqas.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html
jmput follow kmbali,ye :))

LELAKI INI said...

http://lelakiini89.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

AkmaFaizal said...

Salam Ramadhan..akak join sama.Moga2 ade tuah dan rezeki untuk menang hadiah. Aminn

http://akmanakmenang.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

nur_za said...

nur join
http://ceritaladiespurplegc.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-1382012.html

Nur Syahida said...

syeeda join

http://sayangsyeeda.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

mrs.BuLLAt said...

salam,,nak join gak..

http://mrsbullat.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Miez Elya said...

Join jugak.. heheh

http://cahayacintasejatii.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana_8.html

adibahfaizah said...

nk join jugak :D

http://tempedansambalkicap.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam .Join

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-dari-fatin.html

ID:azatiesayang
ID FB:kak yang

Terima kasih

Nana said...

http://nanamrul-contest.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Zuraida Rahim said...

Saya join http://tudungdotnet.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Cute Mum said...

nak join jugak..

http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

TQ

Norain Hana Badarudin said...

saya join:D
http://sukemainmain.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

M said...

http://mcdonalducks.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Noor said...

saya follow & join..

http://loveprettydinda.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

AnAk dEneSor said...

Dear i mau jugak
http://anakdenesor.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

NuRuL said...

NuRuL join sini..:D

http://uaredifferent.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Sally said...

dah join http://dairisally.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya-by-fatin.html

\\ Izzah // said...

http://izzahismailsukamenanghadiah.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Lylalicious said...

joining ur awesome giveaway :)

wish me luck and hope ada rezeki menang duit raya! hehe

http://babythatsmine.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

AzeemaAbdullah said...

joining ^O^ doakan menang ye :D

http://havealolipop.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

Salina said...

saya join

http://foolishlovevictim.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Nono Lu said...

http://nono-hakuren.blogspot.com/2012/08/saya-nak-duit-raya-dari-fatin-diana.html

misse nadh said...

ok . da juin sini :)

http://supernaddyss.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

Nelly The Strange said...

http://contestdanganellythestrange1993.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

♥★ * m!L0 * ★♥ said...

joined :)

http://nurfarahfadzil.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html

wana wazm said...

join...http://coretangirlblog.blogspot.com/2012/08/giveaway-saya-nak-duit-raya.html