Saturday, 11 August 2012

Gee versi lelaki


Assalamualaikum,

Cuma untuk hiburan, hihi :D


Siapa sangka yang video untuk lagu ni ada dalam versi lelaki, kan? Geli ada, lawak pun ada. Geli sebab tengok lelaki dalam ni semuanya jenis pak cik - pak cik. Hahaa xD apa kata korang layan juga video ni :p

6 comments:

Cik Rongoks said...

hahahaha..lawak !

Dianaa said...

@Cik Rongoks; lawak kan? haha. tak senonoh je

Crew Fathi said...

hahhahaha.. huduh ngat aihhh.. hahaha

Dianaa said...

@Crew Fathi; kan? hahaha xD

Cik bunga mawar said...

kekeke!

tang menari tu dah cantik dh, tapi....layankan je lah walaupon geli2 :D

Dianaa said...

@Cik bunga mawar; haha, tau takpe. menari dah cantik, tp bila tengok siapa yg menari tu memang mcm geli.