Thursday, 23 August 2012

3 dalam 1 *Raya


Assalamualaikum,
Apa yang 3 dalam 1 tu? Hee :D 3 dalam 1 tu maksudnya Raya, BBQ dan birthday dalam Hari Raya Aidilfitri. Malas nak cerita panjang. Aku share gambar sikit k? :)



Mak dan abah :)


Family maksu Noni dengan opah dan tokwan :)


Darlina (adik perempuan aku), Along dan Betty


Keluarga pakcik Cici :)


Darlina, kak ngah(tak ingat nama budak kecik ni) dan Eira


Orang lain pakai baju kurung masa Raya, adik aku si Sarah ni pakai gaun je. Hihi :D semuanya pink!


Baby maksu cik :) omey gila k! Baru beberapa hari je umur dia :)

-------------------------------------------------------------------------

BARBEQUE
*entah betul entah tidak aku eja ni. haha :D






Sementara tunggu BBQ siap, main bunga api dulu :D


Bunga api dengan mercun sponsor dari paksu Aki :D


First try


Entah kali ke berapa cuba buat, haha. Still belajar :)

---------------------------------------------------------------------------------

BIRTHDAY PARTY


Adil *birthday boy :)


Budak-budak tak sabar nak makan kek.

Seriously kek coklat tu sedap k. Meriah gila dua hari raya kat kampung haritu. Tahun lepas pun buat macam ni juga. Ada birthday party dan bbq. Memang best! Tahun depan ntah siapa punya birthday pula masa raya nanti. Hihi :D


Nota FD: Perasan tak takde muka aku dalam mana-mana gambar? Hihi :D saje je, malas nak tepek kat sini. Bukan cantik mana pun. Dan kali ni malas nak letak watermark. Harini memang malas habis!



2 comments:

Ezy Chiaki said...

best2 bakar ayam..
hehe

Dianaa said...

@Ezy Chiaki; hihi, memang best :D