Menang

Menang contest dari Apeach! :D

May 11, 2012


Assalamualaikum reader,
Eheeee :D best gila la menang contest Apeach ni. Dapat topup tau :3
Tu laaa, aku dah pernah ajak korang join sekali tapi takde pun yang nak join. And guess what? Aku dapat tempat pertama tau. Kekekee :3 dapat topup lima puluh hengget tu. Senang-senang je dapat topup. Thank you so much Apeach!
Dengar cerita, Apeach akan buat lagi satu contest. InsyaAllah la kalau ada rezeki, kan?
Aku pun akan buat juga, tapi bukan contest. Korang tunggu je la ea? ;) tanda kat kalendar korang tu tarikh 16 Mei 2012, pukul 12 tengah hari akan ada giveaway dari D ;)

You Might Also Like

10 comments

  1. wah tahnih lah sb mnag.. :D

    ReplyDelete
  2. wah taniah FD...amboii..nak wat giveaway? boleh join2..ehehe...

    ReplyDelete
  3. @Selendang Merah; thank you SM. hee, yup. join la nanti :D

    ReplyDelete
  4. Wah.Diana menang contest laa.tahniah2.hahah

    ReplyDelete
  5. wah untungnya dpt topap pree!
    hehe
    tahniah!

    ReplyDelete
  6. @Ezy Chiaki; heee, memang untung :D thank you :D

    ReplyDelete
  7. tahniah diana..kalau akak, memang tak topup dua bulan dah tu..hehe

    ReplyDelete
  8. @nur anis; thanks kak. haha, Diana ni sebulan belum tentu ada lg ke tak kredit. muehehee :3

    ReplyDelete