Basic

Nak kembalikan rupa asal blog?

April 21, 2012 Fatin Diana 14 Comments


Assalamulaikum reader,
Tadi aku ada meluahkan ke-tidak-puas-an-hati aku. Erk, ada ke ayat gitu? Muahahaa! Bantai saje la labu. Okay, lepas aku meluahkan perasaan aku kat entry bawah tu. Ramai yang bagi feedback yang positif dan ada yang  rasa apa yang aku rasa.

See, thanks to Nadeya sebab ajarkan. Kalau tidak, sampai bila pun aku tak kan tahu macam mana nak kembalikan rupa asal blog ni. Thanks again! :*

Jom aku nak ajar korang pula, muehehee :3
First kat dashboard or home tu. Korang pandang kat tepi yang ada icon kecik tu. Aku ada tunjuk kat gambar tu. Cuba tengok ;)

Bila klik je kat icon tu, akan keluar list kat bawah. Then korang cari Old Blogger Interface. Haaa, klik kat situ tau ;)

And tadaaaaa! Its back to normal. Baru la bersemangat sikit nak blogging. Hihi :D 
Okay la, tu je nak update. Heee :D byeeee! ;)

You Might Also Like

14 comments:

Gadis said...

thanks sharing dear...=)

Dianaa said...

@Gadis; you're welcome :)

thanks :)

Dianaa said...

@Siti Naemah Md Azlan; you're welcome :)

Terbelog said...

utk SEO tu :)

Dianaa said...

@Terbelog; haa? tak faham, sorry

:D :) baguss .

Dianaa said...

wow terharunya ada org kotakkan komen saya.sekejap jer ajar dah pandai good2

Dianaa said...

@nama aq nadeya; hee :D thanks sebab ajar kan :D

Oh yang ni.haha.Rasanya yang baru lebih smart kot.:P

Fitriah Ayn said...

tq..berguna tuto ni..

Dianaa said...

@Apeach Blogspot; memang smart tapi Diana tak biasa lagi. hee :D

Dianaa said...

@Fitriah Ayn; you're welcome :)