Gambar menembak,

by - April 22, 2012


Assalamualaikum reader,
Cerita ni dah lama aku peram buat pekasam, muahaha! Takde la. Sebenarnya dah lama nak publish entry ni, tapi selalu sangat terlupa. Teheee :D Rasanya berzaman juga aku tunggu gambar menembak ni sampai kat rumah. Habis PLKN bulan December 2011, aku dapat gambar ni April 2012. Lama woi aku tunggu.

Sampul yang aku dapat hari Rabu lepas. Tak sabar nak tengok gambar kat dalam sampul ni :3

Dalam sampul ada fail pula. Suka sangat buat suspend tau. Sabor je la. Buka je fail, baru la ada gambar

Penantian aku tunggu gambar ni rasanya macam sia-sia je. Gambar tak lawaaaaaaa! :'( gambar dia macam kembang, buruk :'( dah la mahal beli, RM11 sekeping. Aku beli dua keping, so RM22 la. Rasa rugi gila weh. Gambar jadi macam tu sebab JL ambil gambar pakai camera digital je. Kalau pakai DSLR, confirm gambar cun weh.

Aku ada tengok juga gambar menembak dari kem lain. Ada juga yang gambar cantik. Hm jealous tau! -,- rasa macam nak take over je keje JL yang bab ambil gambar ni tau. Haihhhh. Takpe la. Lagi pun benda dah siap, takbole nak buat apa dah.

Okay la, sampai sini je la aku mengarut.
Bye! ;)

You May Also Like

6 comments

  1. Pergh.untongla pernah menembak.haha.take over saja.mesti lagi cantik kalau diana yang amek kan.:P

    ReplyDelete
  2. gmbr xcntek xpe..
    yg pnting pengalaman menembak tuuuu~
    hee

    ReplyDelete
  3. @Ahmad Haziq Azlan; erk, askar Msia? Muahaha xD rasa macam lawak je kalau D jadi askar

    ReplyDelete
  4. @Apeach Blogspot; hihi, best gila tau pegi menembak :D tu la, mesti kalau Diana take over nanti gamba semua cun2. #perasan gila, haha

    ReplyDelete
  5. @Ezy Chiaki; hihi betul tuuu :D susah nak dapat pengalaman menembak ni :D

    ReplyDelete