Keyword

Keyword #7 : aku 10 tahun akan datang

February 21, 2012


*klik untuk lebih jelas*

Keyword untuk hari ni; aku 10 tahun akan datang
Ciss, ada yang nak tau pasal aku lepas 10 tahun ke? Kuangjo! Hahahaa! Segan nihhh! 10 tahun akan datang, lama tu weii. Hm apa akan jadi 10 tahun akan datang ek? InsyaAllah ada jodoh, aku udoh kawen leee. Tak kan nak jadi andartu kot, kan kan? :3 nta2 dah ada anak sorang dua. Pergh! Berangan kemain lagi. Muehehe :D
Okay, stop. Taknak melalut lebih2. Hahaa!


Bye! :)

You Might Also Like

8 comments

  1. hehe, klakar la pula.. mcm2 org cari dari google ni :D

    ReplyDelete
  2. Haha, 10taun akan datang jadi mak orang :D

    ReplyDelete
  3. 10 tahun akan datang diana bergelar ibu kepada anak2 nya..:D

    p/s :: boleh jer syg..:)

    cuba beli 1 je..:)

    ReplyDelete
  4. Jerr : haha yela kot. InsyaAllah umur panjang, jadi la mak orang yg garang. Muehehe :3

    ReplyDelete
  5. Kak Nad : insyaAllah umur Diana panjang, Diana jadi la mak orang :D
    Oh ek? Nanti Diana try beli :D

    ReplyDelete