Esok pergi kem! :D

by - February 02, 2012


Tumblr_l576vfqvg71qapcpeo1_400_large

Rindu nak lepak macam kat dalam gambar tu. Seriously aku rindu kawan2 yang satu dorm dengan aku. Esok kita jumpa ea sayang. Tapi tak semua yang pergi. Cuma aku, Pinky, Zara, Jia and Ieka Kecik je kot budak2 Bravo. Hm. Tapi takpe. Kat Melaka Centre nanti aku jumpa dengan Myra. Hihi! Rindu gila dengan Myra and yang lain. Sumpah tak sabar nak pergi Melaka esok :'D

Hm, sekarang tengah fikir nak bawa baby aku ni ke tak. Woi, bukan baby anak tu tau. Tapi baby VAIO aku ni haa. Sayang pula nak tinggalkan baby VAIO ni. Kat kem memang ada WiFi, tapi line slow -,- kang aku juga yang menyirap nak pakai. Lagi2 nak blogging. Gila kau sehari suntuk tak blogwalking. Eeeeee, idok le. Kalau aku bawa baby ni, aku malas pula nak bawa sampai dua beg. Hm. Fening Fening -,-

Apa2 pun aku tak sabar nak jumpa bekas wirawati kumpulan 3 siri 8, Kem Asahan, Melaka :D


Adios!

You May Also Like

13 comments

  1. bwk mana yg pntg je :)) hehehe

    ReplyDelete
  2. serius sy pun rindu member2 plkn...

    T_T

    ReplyDelete
  3. SALAM SAYA FYZA.. SAYA SEDANG MEMBUAT 1 CONTEST DI BLOG SAYA.. SAYA MEMERLUKAN SPONSER UNTUK HADIAH PADA CONTEST YG SAYA BUAT.. ADAKAH cik berminat untuk menjadi sponsor bg hadiah pemenang.. kerjesama anda amat d hargai.. kalau berminat sila email ke aqua_guly02@yahoo.com.. terus hubungi :0179947952

    http://fyzalife.blogspot.com/2012/01/mencari-penaja-untuk-contest-di-fyza.html

    ReplyDelete
  4. fewitt ada vaio :D

    waa bestnye g camp

    Salam Maulidul Rasul :)

    ReplyDelete
  5. Fyza : will inform you later ;)

    ReplyDelete