Food

Dapat juga makan Macarons! :D

February 19, 2012



Semalam pergi Tesco, beli barang dapur dengan family. Lepas tu aku cakap kat mak, nak pergi The Curve sebab nak cari macarons. Mak aku dah pelik, tak tau apa benda tu. Hihi! :D

Masa cari macarons tu, aku ingat ingat lupa kat mana kedai tu. Muehehe :3 nasib baik dapat jumpa juga. Seketul macarons tu RM3.90 weh! Mahal gila kau tau?! So aku cuma beli dua biji je. Chocolate and Hazelmond. Hihi! Pelik je nak sebut Hazelmond tu. Mula2 makan perisa choco. Dah gigit sekali, baru teringat nak ambil gambar. Hahaa! Tu la gambo nye, yang kat atas tu. Muahaha :D yang perisa hazelmond pula aku bagi mak dengan abah rasa. Diorang makan sekali gigit je, lepas tu mak and abah cakap tekak takbole terima. Ceitt! Apa laaa. Then aku pun makan la. Apak ahh! Sedap gila weh! Rasa macam chocolate Nutella woii! Tak tipu punya.

Akhirnya, dapat juga merasa macarons yang mahal tu. Melayang RM7.80 untuk dua biji macarons yang manis gila tu. Lepas ni nak cari macarons yang murah. Tak mampu nak beli yang seketul RM3.90 tu lagi. Huhu T__T


Bye! :)

You Might Also Like

14 comments

  1. sm x penah mkn ag..sedap x??? teringin lak

    ReplyDelete
  2. rasa macam penah mkn je mknan yang rupa mcm nih .. hehe tpi lupa dh ape

    ReplyDelete
  3. SM : sedap! nanti try la makan. tapi mahal la

    ReplyDelete
  4. Nia : eh pulak? haha. apa la

    ReplyDelete
  5. cari la yg online..dalam fb pon ada..deli macaron ke ape ntah..byk yg jual 12 biji rm30..mahal kan

    ReplyDelete
  6. ooo..benda ni la macarons..
    baru tahu.

    ReplyDelete
  7. Nazirah : eh ada ke? bagi link :D

    ReplyDelete
  8. Syazwan : hihi. yela, ni la rupa macarons :3

    ReplyDelete
  9. waaa... teringin gak nk mkn bnde ni =(

    ReplyDelete
  10. mahalnye. kene belajar buat sendiri nampaknye ni

    ReplyDelete
  11. Aimi : diana pun teringin dulu, baru skrg dpt rasa :D

    ReplyDelete
  12. Pupel : tau takpe, mahal gila -,- kopak duit

    ReplyDelete