Dapat juga makan Macarons! :D



Semalam pergi Tesco, beli barang dapur dengan family. Lepas tu aku cakap kat mak, nak pergi The Curve sebab nak cari macarons. Mak aku dah pelik, tak tau apa benda tu. Hihi! :D

Masa cari macarons tu, aku ingat ingat lupa kat mana kedai tu. Muehehe :3 nasib baik dapat jumpa juga. Seketul macarons tu RM3.90 weh! Mahal gila kau tau?! So aku cuma beli dua biji je. Chocolate and Hazelmond. Hihi! Pelik je nak sebut Hazelmond tu. Mula2 makan perisa choco. Dah gigit sekali, baru teringat nak ambil gambar. Hahaa! Tu la gambo nye, yang kat atas tu. Muahaha :D yang perisa hazelmond pula aku bagi mak dengan abah rasa. Diorang makan sekali gigit je, lepas tu mak and abah cakap tekak takbole terima. Ceitt! Apa laaa. Then aku pun makan la. Apak ahh! Sedap gila weh! Rasa macam chocolate Nutella woii! Tak tipu punya.

Akhirnya, dapat juga merasa macarons yang mahal tu. Melayang RM7.80 untuk dua biji macarons yang manis gila tu. Lepas ni nak cari macarons yang murah. Tak mampu nak beli yang seketul RM3.90 tu lagi. Huhu T__T


Bye! :)

Comments

Selendang Merah said…
sm x penah mkn ag..sedap x??? teringin lak
nia marlissa said…
rasa macam penah mkn je mknan yang rupa mcm nih .. hehe tpi lupa dh ape
Dianaa said…
SM : sedap! nanti try la makan. tapi mahal la
Dianaa said…
Nia : eh pulak? haha. apa la
cari la yg online..dalam fb pon ada..deli macaron ke ape ntah..byk yg jual 12 biji rm30..mahal kan
ooo..benda ni la macarons..
baru tahu.
Dianaa said…
Nazirah : eh ada ke? bagi link :D
Dianaa said…
Syazwan : hihi. yela, ni la rupa macarons :3
aimi said…
waaa... teringin gak nk mkn bnde ni =(
Pupel Liyana said…
mahalnye. kene belajar buat sendiri nampaknye ni
Dianaa said…
Aimi : diana pun teringin dulu, baru skrg dpt rasa :D
Dianaa said…
Pupel : tau takpe, mahal gila -,- kopak duit
Dianaa said…
@Hawa Syazana SD; hehe masa ni duduk KL lah kak :)

Popular posts from this blog

Review: PinkBoxCereal x Hermosa Collection

Giveaway by Fatin Diana

Safi Balqis OxyWhite