5 day challenge

Day Five - Five things you would like to do before you die

January 24, 2012 Fatin Diana 7 Comments


Tumblr_li41sog7qo1qgm2ino1_500_large

5 perkara yang aku nak buat sebelum aku takde kat dunia ni.

  1. Hantar mak and abah pegi Mekah, menunaikan Haji
  2. Nak mak dengan abah bangga dengan anak sulung diorang ni
  3. Belajar masak
  4. Kahwin dengan lelaki pilihan hati
  5. Nak jadi bussineswomen yg berjaya, hihi :D


Haa, tu je la yang aku nak buat kot. Benda yang aku taip kat atas tu random tau. Takbole bla yang nak kahwin tu, hahaa xD yela, aku je yang gatal. Korang tu tak gatal, haha.
Yesss! Cabaran dah habis. YEAY!


Adios!

You Might Also Like

7 comments:

btul tu diana. 1st nk hantar mak ayah pegi haji. tp diri sendiri pun nak pegi jugak :) psl kahwin tu, bknnya gatal pun. lumrah la kan? hee. zati pun nak kahwin ape :D

yuyune said...

hee. good! ade matlamat.
hope sumer impian anda tercapaiii :)

Dianaa said...

Zati : hihi! teringin juga nak pegi haji. haa, yela. kita ni kan dah memang dicipta untuk brpasangan :)

Dianaa said...

Yuyune : hihi thanks

sm setuju yg antar mak n abah pi mekah..sm pon nak wat cmtu gak..^^

Dianaa said...

Heee :B

tenku butang said...

bagus tu FD!