Kenduri kahwin sepupu kat Sabak Bernam

by - December 11, 2011




11 November cousin belah abah aku kahwin. Belah abah, so kat Sabak Bernam la. Baru aku tau yang aku ada cousin yang kemain lawa lagi. Hihi! Tengok la muka dia. Cantik gila! Lagi² lepas make up. Macam Barbie doll siot! Jealous aku tengok. Hahaa!
Tengok pelamin dia, cantik wooo! Lagi bertambah jealous aku tengok. Satu lagi, warna dia. Merah♥ sekarang ni aku mula minat dengan warna merah, hihi!



Gelagat Sarah bila orang lain agak busy buat hal masing² and bila dia dapat jeli. Hihi! :'D time ni mak dengan abah dalam rumah sedara, borak² kot.

Sebenarnya aku jarang borak dengan sedara kat Sabak, kira macam tak bape rapat sangat la. Time tu juga aku baru tau yang aku ada cousin sebaya aku. So, aku ada dua orang cousin yang sebaya. First aku tau lama dah, nama dia Syafiq. Yang aku baru tau tu aku tak tau nama dia and aku tak nampak pun dia time kenduri. Ah, lantak kau la. Hahahaa! :D

Apa pun, selamat pengantin baru untuk sepupu aku. Hihi! :'D


Bye! :)

You May Also Like

0 comments