First kad raya :D

August 23, 2011



Teheeee :D first kad raya yang aku dapat. Ni pun dari blogger.

Solicious StoriNori
*klik header kat atas ni

Solicious yang bagi kad raya kat aku. Aku dapat kad raya ni pun pasal join GA dia yang INI. Ngehehe :D
Thanks Solicious sebab bagi kad raya :D


Bye! :)

You Might Also Like

18 comments

  1. dpt kad raya tuuu. smgt laa raya. hehe :)

    ReplyDelete
  2. hee..bestnya dapat kad raya..(^^,)

    ReplyDelete
  3. Ainon : haha, semangat a juga :p

    ReplyDelete
  4. wah...da lame x dapat kad raye..

    ReplyDelete
  5. xdpt kad raya pun thn ni..huhuu

    ReplyDelete
  6. sudi2 la jenguk n folo blog kecik sayee

    ReplyDelete
  7. Petuapakar : hihi! selamat hari rayaa! :D

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum..lama rasenyer CikNyz tak jenguk belog ni… maaf sbb CikNyz bz dgn kije ..dikesempatan ni CikNyz nak ucapkan

    Selamat berpuasa & Selamat hari Raya
    http://syazny7.blogspot.com/2011/08/selamat-hari-raya.html

    ikuti jugak entry pasal Gunung kinabalu dari Part1-Part 4
    http://syazny7.blogspot.com/2011/08/ciknyz-gunung-kinabalu.html

    ReplyDelete
  9. Wa'alaikumussalam :)
    hihi! Selamat berpuasa and selamat hari raya :D

    ReplyDelete