10 facts

Fact day #7

August 11, 2011



Fact yang ke tujuh, cari wa pelik. Hahaha! Cuba tengok gambar kat atas tu. Perhatikan betul-2 jari tu. Senget benget en, HAHA! Lagi satu, jari aku kontot. Hahaa! Arwah yang kata jari aku tu "kontot", hihi xD

Sesiapa saje yang keluar dengan aku and buat pasal, tangan aku ni secara automatik akan serang orang tu. Ngehehe xD tangan aku dah macam ketam. Keje asyik nak cubit orang. Kalau jenis yang tembam-2 ni, aku suka cubit pipi. Tak kisah la pipi tu berminyak ke hape ke, aku serang je. Heee :D


Bye! :)

You Might Also Like

0 comments