10 facts

Fact day #6

August 10, 2011



Tangan aku takde bakat, serious.
Nak melukis, memang hancur la. Kadang-2 lukis orang lidi pun cacat doe. Tak tipu punyaa!
Memasak? Memang harapan lahhhh! Mak aku pun sampai membebel suruh belajar masak #kantoi dah tak reti masak. Ngehehe xD
Nak edit-2 gambar ni? Pun takde bakat k. Tengok la gambar atas tu. Tak lawa langsung aku edit =,= kadang-2 jealous tengok orang edit lawa-2 ni.
#aku ni kidal :D


Bye! :)

You Might Also Like

10 comments

  1. org kidal la selalunya kreatif.. heheh..:)

    ReplyDelete
  2. Ramai yang ckp macam tu, tp Diana tak percaya sbb Diana tak kreatif :D

    ReplyDelete
  3. orang kidal mmg slalu macam tu..tak kreatif..aha

    ReplyDelete
  4. takpe kak, kite sama sebab tak pandai memasak. mak dah membebel sebab tak tolong. saya tolong makan jer. wahahaah

    ReplyDelete
  5. bakat semulajadi x da x pa.. tapi kalau kita usaha untuk belajar bakat tu datang sikit2.. :)

    ReplyDelete
  6. MiW : haha, sama la kita. Tolong makan je tau xD

    ReplyDelete