Fact day #2

by - August 06, 2011



Fact yang kedua pula, aku ni seorang gadis yang kecil. Umur je 18 tahun, tapi size badan aku macam budak yang baru masuk sekolah menengah. Mula-2 tu aku fikir aku sorang je yang kecik kat sekola dulu sebab kawan-2 aku semuanya macam tiang. Tinggi. Kadang-2 aku nak pandang diorang pun kena dongak. Tak semua, tapi a few je la.

Dalam family, aku dengan mak macam lebih kurang pendek tinggi je. Maybe aku ni ikut gene mak, tu pasal comel lote. Hahahaha! Perasan gila! Eh but sesetengah kawan aku cakap "pendek la comel". See! Ada juga yang suka kaum "comel" ni. Hihi!

Kat sekolah dulu, nasib baik aku ada geng yang sama "comel" tau. Hahaha! Serious k, tak tipu. Kawan baik aku tu pun "comel" juga macam aku but dia lebih lawa brbanding aku. Siapa? Nina la :D Kawan kat alam maya pun ada yang "comel" macam aku. Pieka la :D hahaha! Diorang berdua tu sebaya dengan aku, kira adil la tu sama-2 "comel". Haha :D

Eh, melalut sampai ke kawan pula. Hahahaa! Sampai sini je k.


Bye! :)

You May Also Like

11 comments

  1. budak sekolah menengah skang ni dah besar2 la

    ReplyDelete
  2. mcm kazen alin.umur 22 org bley ckp tgkatan 3.hahah

    ReplyDelete
  3. comeinyer dia :) salam ramadan buat diana sekeluarga :)

    ReplyDelete
  4. akak nih tinggi berapa? sori tanya benda xberfaedah :p

    ReplyDelete
  5. Haha, takpe. 150 je, pendek en >,<

    ReplyDelete
  6. Lahh. ingatkan kita ni sebaya. Rupanya awak 'kakak' .. hehe. btw, saya 14 tahun. tinggi saya 141 cm ^^

    ReplyDelete