Bila bosan,


Bila aku bosan, aku cuba cari bakat #ayat takbole bla. HAHA! Yelaa, tangan aku ni takde seni. Tak percaya? Cuba tengok hasil tangan aku kat bawah ni.


Banner ni aku buat untuk kawan aku, kira macam bff aku dah budak ni. Ngehehe xD klik banner untuk terjah blog dia.
Pieka ni aku kawan dengan dia lama dah, tapi sekali pun tak pernah jumpa =,= yela, kenal zaman myspace dulu. Lama gila, kan? HAHA!




Lepas tu tiba² nak buat doodle. HAHA! Macam lawak pula aku tengok sebab macam senget. Tu la aku kata, tangan aku ni takde seni. Kadang² aku main badminton pun senget² #ni bukan seni dah tau, HAHA! Serious tangan aku takde bakat :'(


Bye! :)

Comments

diyan said…
comei jep :') suka suka :DD
Cik Pieka said…
adehh comelnye . wlupun tade seni at least da reti buat . mule2 senget pasni laja lg konfem lgggg senget. HAHAHA :P we cntik banner. ty mey . :D
Far8 budak baik said…
lawa je doodle ngan
banner tuuu..
pehh air tgn kau berseni ape..
ayat bodek je tu..
hahahahaha..
larikkk
Dianaa said…
Diyan : hihi! thanks :D
Dianaa said…
Terbelog : hee :D
Dianaa said…
CP : kuang ajar kauu! Hahaha! Bukan nak bagi semangat sikit. Hee you're welcome :D
Dianaa said…
Farid : HAHA! Bodek ada makna ke ni? HAHA! Papehal pun thanks la

Popular posts from this blog

Review: PinkBoxCereal x Hermosa Collection

Giveaway by Fatin Diana

Safi Balqis OxyWhite