14 - 17 ramadhan

August 17, 2011


14 ramadhan

Nasi tomato kali ni beli kat bazaar Damansara Damai. Memang sedap!


15 ramadhan

Makan nasi minyak woiii! Hahahaa! Nasi minyak dengan rendang ayam. Perghhh! Memang layan ahhh! 3 kali aku tambah, pelahap betul, HAHA! Nasi minyak tu kawan mak aku yang masak. Hari tu diorang projek kat rumah kawan diorang kat bawah. Mak aku cakap mula² nak masak rendang, lepas tu tiba² kawan dia suruh masak nasi minyak.
Adik aku boleh pula kata "kira ni ganti a. kan nanti ang tak dapat pegi kenduri maksu sbb ang masuk plkn", SHIT =,= kurang dah selera nak makan. HAHA. Actually maksu aku nak kahwin bulan November nanti, tapi aku tak dapat pegi :(


16 ramadhan

Makan bihun goreng je :D


17 ramadhan

Nasi tomato lagi, HAHA :D


Bye! :)

You Might Also Like

6 comments