30 day challenge

Day 29 - Siapa anda 10 tahun akan datang?

July 21, 2011


Tumblr_ljhy3nblyp1qir6sro1_500_large


10 tahun akan datang umur aku dah 28.
Kalau time tu aku dah ada jodoh, insyaAllah aku dah kawin kot time tu. Lagi satu mungkin dah ada anak kot sorang atau dua orang. Tak pun kembar #ceh, berangan! xD
Kalau takde jodoh, jadi andartu kejap la. HAHAHA! Minta simpang la! Aku taknak jadi andartu. Tolong la, HAHA!
Cukup cukup! Aku taknak melalut! Stop sampai sini. Esok cabaran ni habis. Yeayy! :D


Bye! :)

You Might Also Like

10 comments

  1. hee...28 ye...da tue la...haha~

    ReplyDelete
  2. Ezad : Eh, mana ada tua. Muda lagi k. Hahaha!

    ReplyDelete
  3. akak lg la tua splh thn lg...haha

    ReplyDelete
  4. Cik Aisha : Eh yeke? Bape umur akak nanti? :D

    ReplyDelete
  5. HAHAHAH..;D tggi betul angan2 ye..


    bgs2..insyaAllah 28 akn ada jodoh terbaik utk fatin.bkn 2org je,dia bg 10org.mampu?++' hehe.

    ReplyDelete
  6. Hahaha! Takde la, cuma sebab taknak jadi andartu je >,<
    Hee, insyaAllah, amin :) err, 10? Memang tak mampu lah! Hahahaaa!

    ReplyDelete