30 day challenge

Day 19 - Jenis manusia yang menarik perhatian anda

July 10, 2011


Hoho! Entry ni aku lambat publish kot sebab nak fikir manusia yang macam mana boleh menarik perhatian aku. Hm, fikir fikir =='

Seorang yang gentlemen
Seorang yang hormatkan kaum hawa
Seorang yang tak pentingkan diri sendiri
Seorang yang selalu ambil berat
Seorang yang memahami
Seorang yang setia menemani tak kira senang atau susah
Seorang yang boleh bagi nasihat
Seorang yang tak berlagak
Seorang yang penyayang
Seorang yang hormat orang tua
Seorang yang romantik


#aku buat semua tu random k, tak ikut susunan pun. Haa, tu je la kot


BYE! :)

You Might Also Like

4 comments

  1. kau rase aku ade
    ciri2 mcam gitu tak??
    hahahahaha =p

    ReplyDelete
  2. Kau? Haha! Mana la aku tau sebab aku tak bape kenal kau la :D

    ReplyDelete
  3. Eh, banyak ke? Haha, tu baru sikit. Sebenarnya banyak lagi tau :D

    ReplyDelete