Day 17 - Gambar bilik idaman anda

by - July 08, 2011

Hohoho! Gambar bilik idaman ea? Banyak tauu! Jom tengok! :D






Eh eh! Aku bukan nak bilik macam ni untuk umur aku yang dah besar ni. Aku nak bilik macam ni masa zaman budak-2 dulu la. Mesti best en ada bilik macam tu. Ala-2 princess gituu. Hahaa! Time kecik-2, tak habis-2 dengan princess bagai. Sekarang ni? Bwekkk! xD



Tumblr_lls7r7k2tm1qk0dhmo1_500_large

Yang ni aku rasa macam sempoi je, kan? Tapi aku takbole kalau katil bulat ni, kang terlentang jatuh katil. Aku ni kalau tidur, tak sopan mana pun. Teheee :D



Tumblr_lnyoy99pfg1qcrsn7o1_500_large

Haaa, yang ni lawa. But aku tak bape obses dengan colour sebenarnya. Tengok pada design juga. Bilik macam ni kalau malam-2, best la. Lawa je kan? :D



Tumblr_lny9wlegr81qzlf6wo1_500_large

Kalau yang ni aku rasa okay. Sejuk je mata memandang. Takde serabut sangat, simple je. Tapi kalau dapat bilik macam ni kat aku, memang bersepah la en :D




Yes, aku rasa aku suka yang ni. Nak bilik macam ni! :D Simple je, sangat simple!


Tumblr_lnfesf74la1qks4l3o1_400_large

Kalau rasa macam nak privacy, baik buat bilik macam ni. Kalau aku la en, aku nak tukar bilik macam ni jadi colour hitam putih. Tak pun kelabu. Style la wey! Aku tak bape berkenan sangat pink-2 ni. Ikut mood juga.

Tu je la kot.


Bye! :)

You May Also Like

6 comments

  1. chumelnya...hehehehe..semua nya mcam dalam cter dongeng..like...dalam pumpkin 22 sngan santek

    ReplyDelete
  2. cantiknya..sm nak juga lah bilik yg first tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. Shahidah : Kaan? Nampak comel je :D

    ReplyDelete
  4. SM : haha, SM sesuai katil bentuk kereta or bola je la :p

    ReplyDelete