30 day challenge

Day 4 - Benda yang anda buat bila sorang sorang

June 25, 2011


Bila sorang-2 mesti la bosan, kan? Nak tau apa yang aku buat bila sorang-2? Haa! Macam-2 tau!


  • Buka lagu kuat-2, biar bising.
  • Nyanyi sorang-2 #suara tak best mana pun
  • Main game Angry Birds
  • Menggedik dengan camera
  • Termenung
  • Fikir masalah yang ada #kadang-2 menjerit bila sakit hati
  • Fikir masa depan
  • Teringat kat kawan-2 #rindu wey!
  • Tengok gambar lama

Haa! Banyak en yang aku buat? Tak pelik en apa yang aku buat? Heee. Yang pelik-2 tu aku taknak cite sini. Memalukan aku je nanti. Hahaha! Tu je la kot. Tunggu next day pula :D

Bye! :)

You Might Also Like

4 comments

  1. menggedik dengan kamera dengan menyanyi tu samelah dengan saye! hehe

    ReplyDelete
  2. Haha! Yeke? Kita geng la ni! :D

    ReplyDelete